Wednesday, February 2, 2011

It's all abOut FAT!

Salam :)
ngeE~ hahaha.gedik x?
APA? x cukOp gedik..!
Meh nak bawak hampa p jumpa Mak segala GEDDIRK!




waaaaaaaaa~
ada ciri-ciri kegedikan dak?
x dak? hurmm..rabun la tue!
ngeh3!
minah ini telah mnggedikkan aku tuk stolly molly pasai dya...
haish...~ aku pOwn dgan x sngajanya tergedik skali...
dan..terpaksa lah aku mnggedik...adOyai...

 NamO dyO..Fatin Nur Fatihah..
x sedapp kan nama dya...
tapi kami just pggel dya Fatin..Fat..THin..
butt...yg kpala2 mafia sprti aku, Lily Diyana dan sbgainya...
pggel dya...
Puan Amir...
pppeeerrgghh~ stylO...terharu la tue..T.T
HAHAHAHAHHA.
pade ngan muke kOme! (slank Perak)

Hhhuurrmm...,currently clOze alsO...
dya nie x brani ngan aku...kan [ O.L.D]~??
HAHAHA. 
dya nieh..x reti jaga barang...suka tinggai merata..
bila dapat kat aku...sempOi ja~
budak Pulau...bini RobinsOns CrusOe...
macek! terima kaseh sebb beranak dya pada 30.3.1996.!
IOU macek!

dya mmg bijak..cun melecun...
pakej bak unx! spOrt pOwn terer gak..
men aci ligan dudOk..
minah nie bOrOs la! bwang habit itu bOleyh x?
pantang dpt duet...smua nk blanja...
whO cares? jnji dpt BIG APPLE.. :)
Status? 
seyes relatiOnship...I guess...
kadang2 ngOk gak...
seyes x bhOng...bwu kna maki sket..dah riau..
mau dya x maki kaw! reja bgi dya jeles ja..
please learnt by what had happened tO me larh!
jgan riau yea sygs...be STRONG...maki dyea blek okeyh!

Last wOrds..butt nOt least...
macam mane pOwn kaw...
aku syg kaw taw!
bercinta...bercinta gak...
PMR...8A's dlm genggaman yer... 

 p/s: ILY...<3 ~