Tuesday, December 14, 2010

Penang...

Salam :)
Hahah. guess what?
Just turn back frOm Penang...
waduh!
waduh! 
saket deh kaki eden nie...
Naseb bek aku x pakai wedges...
kalO x...
Maw terlentang aku...
di tengah jalan mahupun tepi jalan...
Aku p tOkOng cina...
PagOda!
agak seram sejuk la jugak...
salah kew x ek...
kita as muslim masOk tempat semayang cina?
Nanti aku tanya ustaz kesayangan aku...
hahaha.
(gedik da!)
Aku beli teddy bear same like Mr.Bean's one...
same like Ecah's toO...

Then..
pergi butterfly farm plak..
nOthing interest...
wwaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku paling teruja nak cerita pasai tempat nie...
PESTA PULAU PINANG!
woohhoOOoo!
Like taikk yOu knOw...
aku dah la demam...
x larat nak jalan...
bapak aku boleyh la plak bawak aku g kOnsert...
dah la kOnsert 60-an plak tu..
They just sang like Oink!
hahaha.
sowie deh...
terlepas plak...
Luahan perasaan la...
ggggrrrraaaammm~
aku dibuatnya....

****************************

Fatin..
dOn't yOu think that yOu just can't simply ran frOm me okayh?
DA!
L....

Gudnitezz...
ZZZZZZ
sleep with new bear! PelOwk! pelOwk!
:)