Sunday, December 12, 2010

Spirit blOwer...

Salam....:)
Bapak aku nie skang dah jangkit ngan geng kemaih tu pa...
sembang kemaih...
kOnOn suh aku bangOn awai cOz nk p Penang..
last2...
dya yg bangOn awai drpda aku...
It's ok...
it's allrite...
Other daya da...
dOnt wOlly...
B eppy :)
Waaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Arini study x bOwink lyke always...

******************************************
Spirit blOwer...where are yOu?

I'm lOoking fOr yOu...
Tidak mahukah engkaw menemani aku?
hahahaha.
gylaO da!
angau+merOyan namanya aku nieh..!
huh!
relax ma....!
yOu can dO it la Nia!
gO fOr it....
PMR a.k.a Perit Mata Rasanya...
ChirO...
She just sO my sapOrters...
Pemangkin semangat aku...
 LilO...
tOlOng jage aku yer tawun depan...
aku x maO terlibat dalam hal sebegini lagi...
Hahaha.
sembang kemaih....
satgi terlibat gak pa...
InsyaAllah TIDAK!...
Lindungilah aku Ya Allah...
FOkus! fOkus!
Selamat malam WARKAH :)