Thursday, September 15, 2011

20 Hari mencari cinta :)

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt....

Deja Vu. Perkara yang terjadi, berulang kembali. Kekasih 3 tahun yang lepas datang menemuiku awal-awal tahun 2011 nie. Dya kata " Haha. You're 15 now." sentap aku dibuatnya. Baru aku sedar yang aku dah tua.   ( tak lah tua sangat) Macam mana lah aku boleh jumpa dya. Aneh tapi memang benar. Takut kowt tyme dya tegur aku tu. Dubdabdubdab! Nasib baik tak tercabut jantung aku. Dya dulu pernah hadir dalam hidup aku 3 tahun yang lepas.. Parent aku tahu pasal benda nie. Diorang okeyh jer.. Selalu jugak la aku dating dengan dya.. Tapi tak sia-sia apa yang aku hadapi bersama dya.. Pada akhirnya.. **** , U MAKE ME HAPPY :) ! Thanks... Since aku masuk form1.. aku dah tak bersama dya lagi.. sejak itu kami berpisah.. lost contact. Parent aku selalu mengingatkan aku pasal dya. Apa yang best sangat pun aku tak tahu..hurm..

Malam tu, sambil aku dok syiokk2 tengok bunga api..tetiba dya tegur aku. Dya ada tawar aku something.
Kehadiran dya buat aku x tentu arah. Aku sibuk memanjang. Fiuhh~ penat!
Dya bagi aku tempoh 9 bulan lebih untuk aku fikir pasal tawaran dya tu. Masa berjalan dengan pantas. Pejam celik..pejam celik.. tempoh yang dya bagi tu makin singkat, daripada 9 bulan..last-last jadi 20 hari. Aku dah tak boleh nak mengelak lagi dah. OMG!
Betul ke nie? Disebabkan dya, tawaran dya, tempoh tu..aku terpaksa tinggalkan Mr.B aku.. Sorry sayang! Mintak ampun bebanyakk! Disebabkan dya jugak lah..aku jadi cuakk.. boleh dikatakan hampir setiap malam aku date. Astaghfirullah! Kadang-kadang sampai lewat malam. Kadang-kadang aku terpaksa date dalam grup.Punya nak cover. Ish! 

Aku harap apa yang kita hadapi bersama nie akan berulang kembali macam pa yang jadi 3 tahun yang lepas. Please make me HAPPY! I will use this 20 days more to find my love. Oh, ALLAh..please help me :)
To my DEAREST one, don't worry.. I won't run from you yeaa sayang.. I'll meet you on 4 Oktober, 8 a.m. , urm..avenue? ha! Dewan besar Sekolah Menengah Sains Tun Syed Sheh Shahabudin. Deal! We'll see it. I'll take your challenge.( ketaq lutut) 

Abah, mak.. InsyaALLAH, I won't dissapointed you both. Pray for me yeaa. Man Jada Wa Jada.
I'll get 8A's ok. InsyaALLAH. Allah knows the best for me. 
Oh PMR.. please be more gentle to me, please :)